مشتری مداری

پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 18:32

در تعلمل با شرکت های خدماتی تا چه حد برای خودمان ارزش قائل هستیم ؟

امروز صبح برای تمدید بیمه ماشین به نمایندگی رفتم. تقریبا 600 هزار تومن هزینه آن بود؛ قرار بر این شد که بعد از ظهر بروم و بیمه نامه جدید را بگیرم و پولش را واریز کنم.

ساعت 15:45 با نمایندگی تماس گرفتم، مسئول مربوطه تلفن را جواب داد، البته روی آیفون؛ او زحمت برداشتن گوشی را به خود نداد و صدای او برای من نمی آمد و معلوم نبود که چه می گوید.

چند دقیقه ی بعد در نمایندگی بیمه بودم؛ بیمه جدید صادر شده بود، به آقایی که آنجا بود گفتم قصد دارم ماشین را در شرکت دیگری بیمه کنم ! و از ایشان خواستم بیمه ی صادر شده را لغو کند.

 

برچسب‌ها: بیمه، مشتری، احترام
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.